Portfolio

We maken werkelijk van alles: van brochures en flyers tot websites en verpakkingen. We draaien onze hand niet om voor een modern magazine, flitsend filmpje of een opvallende huisstijl. Wij maken graag mooie dingen voor iedereen. Benieuwd naar wat wij kunnen en met wie wij zoal samenwerken? Bekijk hieronder een greep uit ons pracht portfolio.
   

Erfgoed Bossem

Voor Erfgoed Bossem in Lattrop-Breklenkamp hebben we deze opvallende cadeaubon mogen ontwerpen. Leuk om te krijgen maar nog leuker om te maken.

Everwood Ruimterijk Design

Elke dag creëren ze bij Everwood unieke meubels en interieurs. Voor keukens, badkamers, slaapkamers, kantoren, winkels, beursstands en horecabedrijven. Kortom, complete woon- en werkinrichtingen voor zowel de particulier als de zakelijke klant. Wij hebben de gehele huisstijl mogen verzorgen; logo, visitekaartjes, briefpapier, folders, advertenties, offertemappen en de website.

Freya

Voor de vereniging Freya hebben we een compleet nieuwe responsive website mogen ontwerpen. Deze website is op elk platform (o.a. smartphone en tablet) vriendelijk in gebruik. Benieuwd naar het resultaat? Bekijk de website: www.freya.nl

Pre-U Junior – Universiteit Twente

De nieuwe uitgave van het kennismagazine van Universiteit Twente is opgeleverd, genaamd Xperimenta. Een magazine die kinderen vanaf 12 jaar informeert en enthousiasmeert over techniek. Hierin maken ze op een heel mooie, overzichtelijke manier kennis met informatieve thema’s, zoals bijvoorbeeld ‘licht’.

ViaMuziek

Voor ViaMuziek, een muziektherapeut in Overijssel, hebben we de website compleet gerestyled. Benieuwd? Bekijk het resultaat: www.viamuziek.com

ROC van Twente

Voor het ROC van Twente hebben we weer een nieuwe Ziel in Zakelijkheid (5e editie) mogen ontwerpen. Altijd een uitdagende klus waar we ons volledig op kunnen storten en onze creativiteit de vrije loop kunnen laten gaan.

Gezondheidscentrum Haverstraat

Wij hebben de vormgeving van o.a. de wandvisuals, de bewegwijzering, parkeerbordjes en de gevelbelettering mogen verzorgen voor dit gezondheidscentrum. Al deze items passen perfect bij de sfeer en uitstraling van het pand, waardoor het gedachtengoed waarmee het pand is ontworpen, extra onderstreept wordt.

Week van de Amateurkunst (WAK)

I.s.m. Cultuurmakelaar Oldenzaal hebben we de restyling mogen verzorgen van de uitingen voor ‘Week van de Amateurkunst’ te Oldenzaal. De programmafolders, posters en ansichtkaarten kregen een fris modern karakter waarin de huisstijl van WAK en VVV Oldenzaal subtiel met elkaar zijn verweven.

Stichting Dare

Stichting DARE heeft zich ten doel gesteld kansarme kinderen, waar ook ter wereld, structureel te ondersteunen. Wij ondersteunen op onze beurt Stichting Dare graag. Bekijk het resultaat: www.stichting-dare.nl

Ropeblock

Voor Ropeblock hebben we een extra item mogen toevoegen aan de reeds door ons ontworpen huisstijl, namelijk een schrijfblok.

Restaurant De Stiftsschuur

Voor Restaurant De Stiftsschuur te Weerselo (Het Stift) hebben we een logo, diverse huisstijluitingen en de website mogen ontwerpen.

Nolet Uitvaartbegeleiding

Voor Nolet Uitvaartbegeleiding hebben we een complete serie kennisgevingskaarten en overlijdensadvertenties mogen ontwerpen, deze worden omlijst door een luxe presentatiemap voorzien van een subtiele logo-preeg en leren handgreep.

Deldens Dis

Voor een cateringbedrijf in Twente hebben wij een complete huisstijl ontwikkeld; van offertemappen tot gerechtenprikkers en servetjes aan toe!

Pijn&Co

In april 2016 hebben we ook een website opgeleverd die kinderen en professionals moet ondersteunen op het gebied van chronische pijn. Het informatieplatform pijnenco.nl moet dit probleem een gezicht te geven. Professionals biedt het handvatten om jonge patiënten beter te ondersteunen en het probleem sneller te onderkennen.

Stimuland

Onze opdracht: twee magazines ontwikkelen die enerzijds echt bij elkaar moesten horen, maar toch ook separaat te lezen moesten zijn. Wij kwamen uit op één magazine waarbij de ene variant liep tot de helft en als je het blad omdraaide dan kon je het andere deel lezen. Een heel efficiënte oplossing, waarmee een veel grotere doelgroep aangesproken wordt.

Boerderijcampus

Al enige jaren werken wij voor een zorgboerderij in Denekamp. Vorig jaar is de naam veranderd in Boerderijcampus. Wij hebben in samenwerking met INC Merkbeleving de complete huisstijl opgezet, inclusief de nieuwe website. Bekijk het resultaat: www.boerderijcampus.nl

Everwood Ruimterijk Design

Voor dit interieurontwerpbureau en bouwbedrijf hebben wij de huisstijl op een heel stijlvolle gerestyled. Daarnaast hebben we een leuke nieuwe pay-off ontwikkeld passend bij deze tijd en bij de organisatie die Everwood inmiddels is. We hebben divers foldermateriaal ontwikkeld, zoals bijvoorbeeld deze inspiratiefolder in harmonicavorm.

Tjooner – JCC Software

Voor een product van softwarebedrijf JCC hebben wij een prachtige huisstijl ontwikkeld, waar een heel positioneringstraject aan vooraf ging. Door eerst hierop in te haken, krijg je een goed doordachte strategie, die vervolgens heel fijn uit te rollen is naar doelen en middelen. Zo’n route lijkt erg complex, maar werkt perfect. Alle neuzen staan dezelfde kant op, waardoor je een consequent doorgevoerde en evenwichtige huisstijl kunt opleveren. Hier zie je een inventieve doorvouwfolder, ter introductie van het merk Tjooner.

Everwood Ruimterijk Design

Voor Everwood hebben we een heel mooie cms (WordPress) website ontwikkeld, die perfect aansluit bij hun huisstijl en uiteraard voldoet aan alle eisen van deze tijd. Bekijk het resultaat: www.everwood.nl

Tuincentrum Wolters

Voor Tuincentrum Wolters hebben we al veel leuke items mogen ontwerpen; een cadeaubon, plattegrond, draagtas, menukaarten & borden. Daarnaast hebben we ook de aankleding mogen verzorgen van de (kerst)gevel, het wagenpark en de brasserie.

ROC van Twente

De Ziel in Zakelijkheid is een magazine dat in de komende jaren 3x per jaar wordt gemaakt door en voor alle collega’s van het College Commercie en Ondernemen van het ROC van Twente. Doel: de grote hoeveelheid collega’s die elkaar heel vaak niet eens zien of elkaar niet kennen, toch een gezicht te geven. Met spannende interviews (Marieke ten Vaarwerk) en prachtige foto’s (Rikkert Harink) is het telkens een feestje om hieraan te mogen werken!

Spoedzorg zonder grenzen

Voor Spoedzorg zonder grenzen hebben we naast de huisstijl ook een tweetalige website mogen realiseren. Deze website informeert de bezoeker over het concept en nodigt uit om mee te denken in de verbetering van spoedzorg in de Euregio. Bekijk het resultaat: www.spoedzorgzondergrenzen.nl

Wasserij Engelberink

Voor een wasserij in Oldenzaal is in 2006 een logo en huisstijl ontwikkeld. Anno nu oogt het nog steeds fris. Ligt dat aan de wasserij of hebben we gewoon een erg goed logo ontworpen?

Erfgoed Bossem

Voor Erfgoed Bossem in Lattrop-Breklenkamp hebben we een uitgebreide huisstijl mogen ontwerpen, bestaande uit: visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, etiketten, stickers, kaarten & cadeaubonnen.

Imitzz

Vorig jaar hebben wij enkele pitches gewonnen, waaronder een voor het Duitse merk Imitzz: een groothandel voor koffie, vruchtensappen, thee en kleine snacks gericht op de horeca.

Gezondheidscentrum Haverstraat

Het gebouw is al een bijzonder ontwerp bekroond met de Bouwprijs 2016. En zo’n weldoordacht pand heeft natuurlijk ook behoefte aan een dito logo en huisstijl. In erg prettige samenwerking met de klant hebben we een uitgebreid onderzoek naar kleuren en vorm gedaan. Met als resultaat een prachtig organisch logo dat de waarden van de klant weergeeft.

Ropeblock

Voor onze klant Ropeblock, een bedrijf dat wereldwijd handelt in hijsoplossingen, hebben wij recentelijk een heel lijvig boekwerk opgeleverd in de vorm van verkoopcatalogi in diverse talen.

Plegt-Vos

Voor dit bouwbedrijf in de breedste zin van het woord hebben wij diverse brochures, films en presentaties opgeleverd, die het karakter van het bedrijf (open, transparant en eigenzinnig) heel goed onderstrepen.

Schröder Interieurs

In 2010 hebben wij voor Schröder Interieurs een nieuwe huisstijl, inclusief website ontworpen. Inmiddels hebben wij voor de tweede keer de restyling van de website mogen doen met als resultaat deze frisse en eigentijdse showcase van hun expertise. Bekijk het resultaat: www.schroder-interieurs.nl

Pre-U Junior – Universiteit Twente

Om kinderen al vanaf 12 jaar te interesseren voor techniek is een magazine ontwikkeld. Hierin maken ze op een heel mooie, overzichtelijke manier kennis met thema’s als energie. Wij hebben de vormgeving van het nulnummer mogen verzorgen. Inmiddels werken we alweer aan het vervolgnummer met als thema licht!

Rabobank Oost Nederland

Alle kantoren in de regio zijn overgegaan op ‘het nieuwe werken’. Niet meer een eigen bureautje met je eigen plantje op tafel, maar aanschuiven waar je op dat moment behoefte aan hebt. Dit vergt natuurlijk wel uitleg en instructie. Wij hebben hiervoor een online magazine ontwikkeld.

Te Kiefte Architecten

Voor Architectenbureau Te Kiefte hebben wij deze huisstijl ontwikkeld. Stoer, fris en eigentijds, maar toch tijdloos; perfect passend bij dit bureau!

Serenotex

Textielbedrijf Serenotex benaderde ons of wij een complete restyling van hun huisstijl wilden doen. Een erg leuke opdracht, vooral omdat hij zo mooi breed was. Ook de beursstand en de verpakkingenlijn hebben we op de schop genomen.

Saxion

Drie jaar lang hebben wij met veel plezier voor Saxion Hogeschool gewerkt aan studiegidsen, wervingsmateriaal en presentaties. Bedankt voor de leuke samenwerking!

Ropeblock

Voor Ropeblock mochten wij ook dit voorjaar weer een beursstand ontwikkelen. Een stand die buiten gebruikt zou worden, op de Bauma 2016 in München. We hebben een mooie combinatie weten te maken: nuttige informatie tonen en vooral toch heel veel sfeer neerzetten.

Stimuland

Maatschappelijk vastgoed is een hot item voor veel gemeentes. Moet elk dorp een gymzaal hebben of kun je als buurgemeentes ook maatschappelijk vastgoed delen? Stimuland heeft hiervoor in samenwerking met kennisinstituten enkele modellen ontwikkeld en op een kennisdag gepresenteerd. Wij mochten als begeleidend materiaal een mooi naslagwerk ontwerpen.

Quick Tennis Oldenzaal

De huisstijl van Quick Tennis Oldenzaal was toe aan een opfrisbeurt. Wij hebben het logo in een nieuw jasje gestoken, de buitenborden aangepast zodat deze aansluiten bij de huisstijl en het pand is voorzien van opvallende wandvisuals.

Spoedzorg zonder grenzen

Om in de grensstreek snel en accuraat te kunnen worden geholpen bij acute zorgsituaties, is een  grenzeloze zorgketen ontwikkeld. Zodra elke seconde telt, moet het niet uitmaken waar je wordt opgenomen, als het maar snel gebeurt! Wij hebben de huisstijl hiervoor ontwikkeld.

Dok018

Dok018 is een multidisciplinaire behandelpraktijk (kinderfysiotherapie, kinderpsychologie) in Middelburg) voor kinderen en jongeren tot 18 jaar. Wij hebben in vier jaar tijd de huisstijl mogen ontwikkelen met divers foldermateriaal, een website en andere ondersteunende middelen. Bekijk het resultaat: www.dok018.nl

UWV

Als topsporters uit de sport willen stappen, zijn ze voor het bedrijfsleven, met hun winnaarsmentaliteit een geweldig mooie aanvulling. De topsporters hebben echter flink begeleiding nodig om in het ‘gewone’ leven te landen. Servicepunt Topsporters begeleidt ze daarin. Wij hebben voor het promotiemateriaal van dit UWV-servicepunt een beeldtaal ontwikkeld en divers reclamemateriaal.

ROC van Twente

In opdracht van de raad van het bestuur en de afdeling communicatie van ROC van Twente hebben wij een magazine ontworpen om nieuwe medewerkers wegwijs te maken in de enorm grote organisatie.

Imitzz

Voor Imitzz hebben we een heel eigentijdse, gedurfde huisstijl ontwikkeld. Door te werken met modellen en systemen weten wij tot oplossingen te komen die internationaal goed aanslaan en niet zo maar een modegril zijn.

Ropeblock

Voor Ropeblock hebben we al stapels werk gemaakt en elke keer is het weer een groot plezier om voor deze klant te mogen werken. Wij genieten enorm van klanten waarmee je echt partner bent en daarmee veel meer dan enkel een ‘u-vraagt-wij-draaien-toeleverancier’.

Daarmee breng je elkaar tot grotere hoogtes en ben je echt trots op hetgeen je oplevert!

Keuper

Jan Keuper, een kaasboer uit Twente wilde een extra product op de markt zetten en heeft dit gevonden in jawel, pasta! En dan wel echt meteen heel erg goede pasta! Wij hebben voor beide organisaties de huisstijl ontwikkeld en natuurlijk horen daar ook pastaverpakkingen bij!

Serenotex

Voor Serenotex, hebben wij op basis van alle ingrediënten van hun nieuwe (door ons ontwikkelde) huisstijl tevens de creatieve vormgeving geleverd voor hun website. Bekijk het resultaat: www.haton.com

Serenotex

Een groothandel in medisch textiel benaderde ons of wij een fris en eigenzinnig logo wilden ontwerpen. Enerzijds moest het duidelijk iets medisch uitstralen, maar er moest toch veel warmte en energie van uitgaan.

Tuincentrum Wolters

‘Vanaf de parkeerplaats de aandacht richten op het restaurant met buitenterras’, dat was de wens van Tuincentrum Wolters. Wij hebben deze wens weten om te zetten in een aantrekkelijke en sfeervolle raambedrukking die zeker opvalt bij aankomst.