De studio

Bij Vliegende Varkens maken we al twaalf jaar mooie dingen op grafisch gebied. Dat doen we vanuit Oldenzaal, met hart voor de regio waar veel potentie zit. Zo gewenst vliegen we probleemloos uit. We vinden ontwerpen en realiseren van effectieve communicatie-uitingen het leukste wat er is. We kunnen bijna alles en wat we ook maken, het is altijd inspirerend en stijlvol.
  

DIT ZIJN WIJ

DIT ZIJN WIJ

Een gedreven team: heel gemotiveerde en goed opgeleide ontwerpers en communicatie professionals. Dat zijn wij. Waar nodig putten we uit ons grote netwerk aan specialisten. Zo kunnen we elke vraag aan. Onze expertise ligt in creatieve communicatie. Of dit nu traditionele media is of online. Wij staan ons mannetje. Maak kennis met onze Vliegende Varkens.
  

Iris_VliegendeVarkens_eigenaar_grafischontwerper

Iris Oude Groeniger

GRAFISCH ONTWERPER / EIGENAAR
iris@vliegendevarkens.nl

Kleurrijk en creatief. Dat kenmerkt Iris. Perfectionist en oog voor detail. Met haar brede kijk op de wereld zorgt zij altijd weer voor inspiratie en verrassingen. Ze maakt graag mooie dingen en met haar goede smaak is het altijd raak!

linkedinpersoneel

Mark_VliegendeVarkens_tekstschrijver_administratie

Mark Franssen

TEKSTZWIJN
mark@vliegendevarkens.nl

Meewerkend partner met een breed takenpakket zoals de administratie en tekstredactie. Mark vindt het erg inspirerend om in allerlei lopende zaken mee te denken. Brainstormen over een nieuw concept; het mooiste wat er is.

linkedinpersoneel

Bjorn_VliegendeVarkens_grafischontwerper

Björn Lansink

GRAFISCH ONTWERPER
bjorn@vliegendevarkens.nl

Een echte duizendpoot. Dat is Björn. Zeer geduldig, netjes en geordend pakt hij alles aan. Hij houdt van stijlvolle eenvoud, goed doordachte details en ambacht. Geïnspireerd door zijn reizen staat hij altijd met ideeën klaar!

linkedinpersoneel

Dunja_VliegendeVarkens_bewaking_trendwatcher

Dunja

HOOFD BEVEILIGING & TRENDWATCHER

info@vliegendevarkens.nl

Een mensenkenner met een hoog knuffelgehalte. Dat is Dunja, onze waakhond / blij-dat-je-er-bent-hond. Altijd alert als onze deurbel gaat, tenzij ze lekker slaapt of eet, en beide doet ze het liefst vaak en veel!
 
 

willemijn_vliegendevarkens

Willemijn Forte

STAGIAIRE MEDIA & VORMGEVING
stage@vliegendevarkens.nl

Stagiaire en derdejaarsstudent media en vormgeving. Het allerleukste aan het vormgeven vindt ze om te tekenen en illustreren. Haar eigen stijl heeft ze al gevonden, maar uitgeleerd is ze nooit!

Leeg

Missie en visie

MISSIE EN VISIE

Communiceren doe je samen. De Vliegende Varkens geloven heilig in co-creatie. Partnerschap op een maatschappelijk verantwoorde wijze. Door te handelen met respect voor mens en milieu brengen wij creatieve projecten tot stand. Dit geeft Vliegende Varkens een unieke eigenheid.

Daarnaast is onze persoonlijke aanpak, waarbij heldere en vriendelijke communicatie de kernwoorden zijn, voor veel klanten dé reden om met ons samen te werken. Wij willen prikkelen. Door samen te sparren in een hutje op de hei, door met waanzinnige ideeën te komen of door analytisch een vraag onder de loep te nemen. Dit doen wij met inzet van moderne middelen. Gebaseerd op de nieuwste inzichten op het gebied van marketing, psychologie en communicatie. Wij willen vragen tastbaar maken. Wij willen exact weten wat jou en jouw doelgroep beweegt. Zo kunnen wij effectief voor jou aan de slag.

Onze drijfveer is jou ontzorgen op het gebied van marketing en communicatie. Wij durven vanaf de basis actief mee te denken voor een optimale merkontwikkeling. Dit maakt ons veelzijdiger dan het gemiddelde reclamebureau. Met een ijzersterk netwerk en een opvallend creatief inzicht weten wij effectieve campagnes en communicatie-oplossingen te bieden. Zo biedt Vliegende Varkens een meerwaarde voor jouw bedrijf.

WERKWIJZE

ONZE WERKWIJZE

In 4 stappen naar meer succes. Strategisch en krachtig. Dat is onze werkwijze. Hieronder worden de speerpunten; horen, proeven, voelen en zien nader toegelicht. Ervaar het zelf!

Horen

1. HOREN

Wij luisteren aandachtig naar jouw unieke wensen

Een goed gesprek. Daarmee begint ons contact. Samen met jou bespreken we jouw huidige situatie, gewenste richting of strategie en je daadwerkelijke vraagstelling. We onderzoeken wat je wilt uitdragen en uitstralen. Wat wil je de wereld laten zien?

Horen

VliegendeVarkens_horen_werkwijze

Proeven

2. PROEVEN

Wij vertalen je wens in prikkelende ideeën
De uitkomsten van het gesprek zetten we om in een eerste situatieschets en advies. Onze ideeën over concept en strategie leggen we aan je voor. Zo kan je alvast proeven van het eindresultaat. We schaven bij waar jij dat nodig vindt.

Proeven

Voelen

3. VOELEN

Wij zetten je wens om in een sprankelend ontwerp
Na jouw goedkeuring werken wij het concept en strategie verder uit. We spreken al onze creatieve capaciteiten aan om tot het beste resultaat te komen. We gaan net zo lang door met creëren, totdat jij een goed gevoel hebt bij het ontwerp.

Voelen

Zien

4. ZIEN

Laat de wereld zien wat je ervaart
Dan volgt een spannend moment: de daadwerkelijke oplevering van het ontwerp. Jouw wens is vertaald en jouw product gaat strategisch de wereld in. Je laat je zien!

Zien